BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Thursday, April 22, 2010

wah...kene tag g pulok.. haha♥♥♥

Bekas kekasih saya adalah
-seorang lelaki n agak ramai gak..lalala

Saya sedang mendengar
-im not single..hehe

Mungkin saya patut
diet cepat..berat makin ari makin betambah plak

Saya suka
bace komik keluaran gempak starz...sukenye kumpul komik jepun nih,,hehe♥♥♥

Sahabat-sahabat baik saya
- dokamines aka laki aq
-Nurul nadia badrulhisam

-izyan zuhaili aka mangges
-Azliza muksin
-nuraziera
-ramai jugak lah. ni antara yg paling rapat

Saya tak paham
kenape org suke panggil sy gemok..gemok sgat ke sy ni.. ohohoho
Saya kehilangan
anak kucing sy..itam..sedih taw..ngis je sepnjang malam..owang pjabat utm g buang kucing sy..cis

Ramai yang berkata


Makna nama saya
EMELIANA bahasa english yang lemah lembut..wahaha tah pape je mksd name sy ni kan

Cinta itu adalah
pengorbanan.. sumtime sux..hoho..yg penting cinta itu buta

Di suatu tempat, seseorang sedang
kemas bilik..sebab sabtu ni nak balik umah da.. tol x nad?? haha

Saya akan cuba
menguruskan badan tanpe jatuh sakit..hehe

Ayat SELAMANYA membawa maksud
hidup selepas mati..haha

Telefon bimbit saya
nyawa saya

Bila saya terjaga dari tidur :)
duduk kat katil n bepikir ape yg aku mimpi malam tadi bru g gosok gg..hhaha

Saya paling meluat apabila
member2 suke cakap besar..hampeh..belagak nak mampos tol..nyampah giler

Pesta/Parti adalah
kegembiraan lo.

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kucing♥♥♥

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
peringkat nk msok dewase..haha time nk kawen mmg sonok..haha

Hari ini
sy merayap ngn bff sy je.. nadia n mangges

Malam ini saya akan
mendownload komik2 di mangatraders..haha

Esok pula saya akan
anto tesis psm lo..n merayap g ngn bff

Saya betul-betul inginkan
duit duit duit..haha♥♥♥

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
ok..cun haha :)

Pusat membeli-belah atau arked permainan
beli belah beli n xbelah2..haha :)

Makanan Barat atau Jepun
halal la yg penting, xbape pedas n yg penting xde bawang.haha

Bilik yang terang atau gelap
gelap :)


Makanan segera adalah
mcd :)

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
love u bang..nite n sweet dream..jage diri abg kat sane mis u muchhhh muahh♥♥♥..huhu asalla aku jawab tag pas kol laki aku..kan da kantoi

Siapa yang anda nak Tag?
dokamines, nad.mangges,prof,azhar,mimie,faiz farish,tero. dah2

nad,aku,mangges

haha..ni bakal pengantin plak ni..
p/s: ehem2..saje je nak menyelitkan gambo pengantin ni kat sini.. hehe ♥♥♥




10 comments:

emezul said...

asal plak aku npk tembab ni..menipu la gambo ni..haha

azhar shoib said...

tembab 2 ape??hahahaha..ko ni xde keja laen ke nk tag2 org??hahahaha~~

emezul said...

salah taep la.. ko ni.. aku sengaje slah taep bio ko jd lebih kretif la.. haha
tembam..aka aku gemok..paham??haha

mohammad azhar said...

ko mmg gemok..ak phm..hahaha~~

emezul said...

ai.. ko pon jelez ke azhar?? haha

mohammad azhar said...

jeles sbb ko gemok??x heran..hahaha~~

emezul said...

tolong siket ae.. xkuase nak jeles sebb aku gemok.. ko la yg gemok..ko jeles sbb aku lgik 100x gande kurusnye klo nak dibandingkan ngn ko kan..haha

mohammad azhar said...

sori skit ek..ak kurus saje~~

DokAmiNeS said...

pehal plak abg
ek ele

emezul said...

haha..xpelah.biola nak cakap pe.. kate xmoh bace..hehe