BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Thursday, April 22, 2010

merayap sepanjang hari..♥♥♥

ape nak jadi arini..merayap je..
bukan arini je..malah setiap ari kiteowang kuo.. haha♥♥♥
ari2 terakhir bersame bff..sob sob..huhu

petang semalam time aku ngah sedap2 tidow mangges kol aku ajak g makan..
so aku pakai cikai2 je tok g makan..xtau plak nak merayap2 kat bando tuh,,
so aku n da geng g bazar jb je n makan bubur kat sentosa..
dowang sume ckp bubur tu sedap,, aku je yg xlalu nak makan
sebab bubur tu tawar sangat..
pastu nad bagi aku telur masin die n memacam aku msokkan dalam bubur aku tuh tok jadikannye masin,,
akhirnye dapatla aku makan bubur tu ngn selere..


then kami g bazar cume window shoping jek.. hoho n esoknye aku g merewang ngn dowang ke angsana..
nad nak beli lense baru.. mahal tol assesories kamera ni.. hohoho..
ah..penat tol.. tapi xpe..makan aq di sponsor ole nad.. len kali leh belanje aku lagi ye nad,,hehe
 

nila bubur yg kiteowang cekik tuh.. dua telur menjadi santapan aku sowang..hoho

sementara menunggu mangges,sempat mek pic tuh..lala ♥♥♥

like diz pic.. hehe.. npk cm kami ni comel la plak..haha♥♥♥

yeah..kembar..kite dapat mek gambo sesame la..time aku pkai spek..haha same x muke kami??lala♥♥♥

walaupon sepanjang hari berjalan.aku tetap tidak lupe untuk menghubungi laki aku..lala syg die♥♥♥

ni kat kedai tempat nad membuat tawar menawar tok beli lense.. macam aunty2 la dowang tuh..haha time ni nad men'try' lense terbarunye..hoho
ni mangges ngah membuat perbandingan lense..ade macam owang pakar x??haha wekk mangges poyo 


ni gambo candid nad amek..haha..suke plak nengok gambo aku berangan..♥♥♥

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

eh ada telur masen.. dah lama tak makan.. hm...

emezul said...

makan telo masen bes.. lagi2 wane kuningnye tuh..sedap giler... hahaha