BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Saturday, April 3, 2010

Expresi muke ke ni???

haha..nila namenye yang dikatekn klo xde keje kan..
aku saje je nak uplot gambor aku ni..haha gambo yang cam **** aku
haha..
nila gambo yang aku simpan sebelom hp aq digadai oleh adek aku sebab langsung da xleh pakai.. adek aku cakap cam henpon tok baling anjing..huhuhu..kejam adek laki aku tu..
sume salah virus..bukan salah aku hp tu rosak..

besela..sume owang pasti de experesi muke memasing kan...
aku nak gtau suluruh dunie yang aku gak de exoeresi time aku suke,tekejut dll..
jom kite tengok..sesame..
klo yang cun tu aku..klo yang mengarut tu bukan aku ye..
sape tah..adek aku kot..



ni kalo aku nga hepi... ok la ni..siap pis2 g kan..




hurm..ni muke kalo dengo owang cite tipu..dlm ati ckp"bole caye ke?" cmnila mukenye




ni plak kalo dengo cite exited dari memane joyah dan aku bagi muke camni..menandakan.. "ooo..yeke......"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hah..nila namenye kalo aku tekejut.. gajah pregnen pon leh masok dlm mlot aq.. btol2 tekejut tu..xde sape yang suke wat mke tekejut cm aku..haha muke cam ni akan diexpresikan dengan mudah kalo harry poter datang kat uma aku sbb nak tndatangan aku.. haha

.
.
.
.
..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.dan yang terakhir....




ni muke time nak ape ni??? agak2 kowang la kan..muke cmni seswai tok wat pe?? haha jeng jeng jeng..aku malas nak cakap je..sape yang bole bepikir ngn matang pasti leh paham maksud aku kan..hahha.. bukan sume owang wat bende tu cm aku.. haha sume owang wat normal tapi aku wat verserTAIL seket..haha

7 comments:

aneszailani said...

adehhh..benar2 takde keje namanye ni eme..
hahaha~ =D

DokAmiNeS said...

gile org tue nie.. dh tebiat ke hape? xde kje sgt la 2.. baek tolong abg wt kje lg bgs dol

nurul nadia said...

huduh siot..haha..tapi kecik sgt r gambr tu..cube besaukan sket..biar nampak kehuduhan yang ko cobe pamerkan tuh..hhee

emezul said...

abes: mmg aku da xde keje la tu.. haha..suke beno aku wat bende yang xbepekdah kan..hobii...

abg: haha..biola nk wat pe..saje je nk tunjuk muke2 ayg yg ntah pape je tu kan..

nad: haha,dat y aku wat kecik2.sgaje wat kecik.siap resize gambo sblom uplot..kang npk cacat cele dari dekat mlu la beb..haha

DokAmiNeS said...

ngok
nk abg tlk yg lg 1 ke
ahahahhahahaha
ayg xtau pye gmbo 2
wakakakaka

emezul said...

haha..gambo pe tu bang..
ala ayg tau.. nk trok kat gambo baju ijau kan.. kat dataran merdeka tu kan.. haha

DokAmiNeS said...

dataran merdeka
gile la
bile kte g sne
wakakakakkaka
ape da
hahahaha
ade la gmbo ln
ayg mne tau
abg je yg ade gmbo 2
hahahahhaa