BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Thursday, March 25, 2010

same kah kami???



kali ni da masok 5kali owang tanye adakah kami iaitu aq ngn nadia.. ni kembar???
haha..
yeke muke kami serupa??

sukenye aku.. yes yes..aku nampak kurus.. yahoo.. lalala
seronok toll
agakye mmg muke kiteowang ni same kot..
or maybe disebbkn kiteowang ni slalu je bersame tu yg dak2 len npk kiteowg cm kembar..haha
mayb disebabkan aq pkai spek n nad pon pkai spek gak kot.. tu yg npak same je..haha


yang tudung merah ni aq..yg warne pepel ni nad..same x??

ni la aq.. klo pkai spek.. haha
ni plak nad n sentiase pkai spek..hehe


5 comments:

akulah superman said...

same la wehhhh.... korang ni kembar kot... hahahah.. pe2 pom both of u are sweet~

Mummy Chubby said...

kalo pki crmin mata tu nmpk arr srupa...hehehe...neway mummy dh follow & add link k

emezul said...

haha.. tq mummy..hehehe..
yeke serupe..yeah.. nad.. eme kurus seh..lalala..
suke nyer..hahaah

nurul nadia said...

wek lu..tak same la. ko jangan nak perasan..aku lagi buruk dari ko..haha..klo ko perasan kurus macam aku, aku nak perasan cantik mcm ko lah..haha...

emezul said...

hehe.. apela nad..suke rendahkan diri sgt2.. apela..cubela rsekan diri ni berharga n cube rsekn diri ni bgus.. sayangila diri nad..lalala