BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Loading...

Thursday, August 12, 2010

villa nabila

kowang penah dengo x cite pasal villa nabila kat jb ni
haha aritu kiteowang bersame2 rakan sekelas gla mencari rumah tu
cari berani la tapi klo masok kompom takot
tu pon balik da memasing nak tido sesame..

konon2 nak buke pose sesame la gamaknye..
tapi de maksud disebalik berbuke di bandar jb tu
dimana vila nabila ni.. jom kite tanye pak cik gugel..


ha..ni gambo banglo lepas Hotel Straits View..giler beso banglo ni. sabar..sabar...villa nabila jauh lagik..hihihi


ni lak apartmen ..tanah dh disimen sbb dulu pnah jadik tanah runtuh kat cni..hehehe sabarrrr...belum lagiii sampai



yg senbod kunin tu lar Hotel M-suites..kate org agak spooky gak hotel ni. kate org lerrr..ok kenkawan..cube lihat di kiri anda..tu la yg aku ckp dorg tgh tambak laut..so xde space nk benti. amacam? memakan diri x kalu benti kat ctu? hehehe..sabarrr...sikit lg dh nk smpi villa kesayangan korang tuh








haaa...udah hampir..nampak tak kat selekoh tu ade pokok2 yg menyelubungi? situ la terletaknye villa nabila.


nampak tu marmar kaler putih biru?tu lah gatenyer..penuh ngan semak samun kan dlm tu?



ni lak main gate villa nabila..dulu gatenyer dimangga..then dipalang. skang dh ilang dh gatenye. malaun mane tah copet. penuh ngan semak samun smpi dh tak nampak bayang umah dlm tu. dulu agak clear jugak.skang pokok pon dh tahap bapak2 pokok dah



ni lak pandangan tepi villa tu. korang tgk sume penuh ngan pokok.. dulu boleh nampak bangunan tiga segi bertingkat2 kat dlm kawasan umah tu. skang dh tak nampak. dh ditutupi dek pokok.




uma ni sebahagian drpd banglo nabila.. hohoho




kowang nampak x ade banglo disebalik semak2 tuh..serammm!!!

pastu da balik bilik malam tu, sume jadi penakot..sampai nak masok toilet pon mintak teman..
ade yang sampai xnak mandi pon ade..takot punye pasal..

haha..

pengalaman adek aku masok uma ni.. die xjumpe jalan keluar lo..
pastu bile nak amek gambar,,sume kamera die n kawan2nye pecah..
perabot dalam uma tu cantik2 belake
siap ade muke nabila lagi..

kate orang.. banglo tu berhantu coz berlaku pembunuhan n mayat nabila ditanam kat dinding bangunan tu
masalahnye sampai skang xdijumpai mayatnye..
sebab tula banglo ni jadi angker..
hoho

p/s: sape berani masokla..pastu bagitau pengalamn kowang ye.. hahaha

1 comments:

ekom said...

cmane mayat tu dmsukkn dlm dinding erk?