BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Tuesday, May 11, 2010

ape nak jadi..

sekarang ni aku melayan cite drama jepun yang sangat seronok untuk ditonton..
tajuk cite ni agak memalukan untuk disebut bile umo cam aku ni..
hehe
tapi seyez mmg cite ni bes..jari jempol aku kuokan.. thumb up..
haha

cite kamen rider double.. hoho
mamat hensem tu yg memikat aku tok tgok cite die sampai skang ni
kat tempat keje pon aku curi2 tengok kat utube
haha..
jom tgok mamat cute nih..


nila die..aku minat suda masaki yg wane ijau tuh..comel banget,,haha

dowang ni 2in1 pastu leh tuko2 warne ikot power..nk tau lnjut..tgok sndiri..best!!


aku suke die nila..sepit rambut die kretif sgt..haha kai klip buku je..haha comel tol geram aku..wahaha


comel kan..wahaha..mane die dlm cite ni philip nme sebenarnye masaki suda.. cite kame rider ni 1st debut die..wohoho.. bes2..


p/s: mmg aku ni cam budak2.. tapi bes gak layan cite ni dikala kebosanan.. hahahaha

6 comments:

izyani_azahari said...

haha. comel je anda :D

emezul said...

haha..anda ni sape??
sy ke or masaki.. hhaha

DokAmiNeS said...

die ckp abg la...
ahahahha

emezul said...

haha.. abg ni pasan la.. haha.. zmalu tol..

DokAmiNeS said...

eleh
jeles la 2
hahahahah

emezul said...

abg.. ayg xde keje nk jeles kat abg la..
isy2..
cube cite pe je yg ayg arus jeles..